Gäst Frooz Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Jag var på game för några dar sedan och köpte Battlefield och dom ja du får byta in det inom 10dar. och det funka inte på min dator och då åkte jag tillbaka och tänkte byta in det och dom ba nä det får du inte för det kan du ha kvar på datorn! herregud jag är 10år! Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Prata med ägaren eller ta med farsan. Jag köpte nyligen Rise Of Nations: Thrones And Patriots men jag fattade itne att man skulle ha det första spelet för att kunna spela. Jag fick tillbaks pengarna och det borde du med. Försök prata med någon annan i kassan kanske? Citera
Gäst Frooz Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 ja jag vet mamma ringde och klaga då fick vi byta :D Citera
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) bra man ska inte ge upp ;) Redigerat 6 Augusti 2004 av Son Goku Citera
Gäst Frooz Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 nää... jag blev bara lite sur :P Citera
gissa92 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 En av mina kompisar köpte ett begangnat (eller hur det nu stavas) memory card till sitt GC och expediten glömde att säga att man skulle radera det som fanns kvar så allt sparat på hans gamla försvann. Expediten var nog kanska :blink: Citera
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 han verkade vara dum i huvet! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.