Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Battelfield borde komma till PS2 vad tycker ni?? Tror det finns en som heter Battelfield: Morden Combat som kommer till PS2 snart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 shit va nice lätt att jag ska ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja me men vet inte när det kommer ut :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kommer inte battlefield: vietnam då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vietnamn äger har spelat dt på internet café Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag har också spelat de. Det har värkligen bra grafik eller va tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Har det men det segar på min dator :( den börgar bli full Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag har ba cs på min data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Oki jag måste rensa den jäckla d*tan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 svara på frågan sluta sega er med era datorer det tillhör inte detta forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Battelfield borde komma till PS2 vad tycker ni?? Tror det finns en som heter Battelfield: Morden Combat som kommer till PS2 snart.. Ja, det finns. Fast man kan inte spela så många sammtidigt som på PC: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Du har nog rätt PLUS JAG HAR INTE RÅD MED INTERNET TILL PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg