Finns det nått bra spel att ösnka sig jag har driv3r .mm3 .cs .splinter cell pt.halo...
Finns det nåe bra o önska sig jag fyller år om 14 dar så behöver förslgag ganska snabbt nu.. :blink:
Finns det nått bra spel att ösnka sig jag har driv3r .mm3 .cs .splinter cell pt.halo...
Finns det nåe bra o önska sig jag fyller år om 14 dar så behöver förslgag ganska snabbt nu.. :blink:
Hmmm... TonyHawks: underground...
Eller så kan du säga till dina föräldrar att du vill ha dina presenter lite senare så kan du önksa dej Halo2 :D
säg att du vill ha pengar istället!Hmmm... TonyHawks: underground...
Eller så kan du säga till dina föräldrar att du vill ha dina presenter lite senare så kan du önksa dej Halo2 :D
Jaaa... Jag fick sammanlagt typ 1500.... Me alla pengar jag önksade...
Önksa pengar från släkten oså, så jag fick bara pengar :)
jag fick sammanlagt typ 2500 krJaaa... Jag fick sammanlagt typ 1500.... Me alla pengar jag önksade...
Önksa pengar från släkten oså, så jag fick bara pengar :)
samma här
Jaja.... Jag minns inte exakt men de va runt 1500 iaf ;)
dugligt mycket för en ung kille som dig!Jaja.... Jag minns inte exakt men de va runt 1500 iaf ;)
Sådär.... Jag brukar skita i godis o sparar till stora summor som 4000...
sammahär många av mina klasskompisar säger att dom känner sig godis sugna men jag känner inget sånt sugg :D
;) jag har inte smakat godis sedan förra året!!sammahär många av mina klasskompisar säger att dom känner sig godis sugna men jag känner inget sånt sugg :D
okej det är bra gjort nej jag har inget godis förbud men jag käkar inte godis ialla fall
det är inte bra för kroppen i alla fall! ;)okej det är bra gjort nej jag har inget godis förbud men jag käkar inte godis ialla fall
Jag tar väl nån liten bit per halvår..... Men aldrig i veckor
sluta ät link! ;)Jag tar väl nån liten bit per halvår..... Men aldrig i veckor
Jomen asså jag köper ej.... Snor från syskonen... Men de är väl 1-3 bitar så de e lungt :D
det är gott men jag brukar få av morsan
Finns det nått bra spel att ösnka sig jag har driv3r .mm3 .cs .splinter cell pt.halo..Finns det nåe bra o önska sig jag fyller år om 14 dar så behöver förslgag ganska snabbt nu..
Liksom jag frågade om nåe bra spel :angry:
Inte godis! :unsure:
Sorry :(...
Men jag svarade iallafall.... Hemskt lessen... :(
kan nån ge mig förslag de e bra 12 dar kvar :( jag kanske tar ninja guiden om ingen svarar nåe bra :kung:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in