Brawler Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Tja behöver hjälp med en sak i ICe TeMpLe det finns en slags is grej med 2 is pelare som snurrar runt och Navi pekar på saken i mitten vad ska jag göra då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Det finns väl inget is Tempel På Oot?? Eller menar Du Ice Cavern??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ja, det gör han säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 tyyyp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ta silver rupierna i rumet(5st) och gå genom dörren vid trapan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jaa tyyyp..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaa jag menar Ice Cavern :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Fråga 0014 Han kan ju Allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag vet hur man gör nu läste det på http://www.zelda.com/ocarina bästa Zelda hemsidan! dom visar med bilder och text hur man klarar tempel o så på slutet av templet visar dom en film när link klarar bossen! dom visar oxå hur man får alla skulltullas,vem man ska ge maskerna till å allt som finns i hela spelet...! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vad bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg