Glasspinne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Var får man tag på sumarins!!!!!!!!!!!! Jag har letat ÖVERALT men jag kan endå inte hitta non men de ska ju finnas för de står ju i manualen hur man styr dem :( Citera
Jedi Master Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Om du menar Ubåtar så finns det på Battle of midway!. Den banan är ju upbyggd som ett V. den ligge längst ut på västra Kanten av V: et. ;) Citera
Schassen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 ubåtar kan man bara köra på multiplayer och jag tror dom finns på Battle of midway men jag är inte hundra på att dom finns på den banan. (har lite dåligt minne) Citera
Glasspinne Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 neee jag hittar demminte endå det finns inte en järnbit ute på den västra sidan av "V"t :huh: Citera
Gäst Cuddles Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Var får man tag på sumarins!!!!!!!!!!!! Jag har letat ÖVERALT men jag kan endå inte hitta non men de ska ju finnas för de står ju i manualen hur man styr dem :( BARA PÅ MULTIPLAYER!!!!!!!! OCH BATTLE OF MIDWAY!!!!!!!! MEN DOM ÄR TRÅKIGA MAN KAN J INTE SE NÄR MAN ÅKER UNDER VATTEN FÖR MAN SER SOM KARTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.