Black & white Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vet någon nått spel som är som stick rpg?? jag tycker det börga bli lång tråkigt. Och en sak till för er som inte vet kommer stick rpg 2 www.stickrpg2.com Där kan ni ochså prova 1an om ni inte har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Dåligt, man ser ju knappt spelfönstret -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Man måste dra upp bilden och dra ner där nere Det är stor bild :cool: Redigerat 7 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 black and white kan du göra en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Varför? Jag vet inte hur man gör :P Jag försöker http://www.stickrpg2.com YES min första länk :P Redigerat 7 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.