Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 har nån varit me om d jag blev d och typ 4 skrek HAXXOR :cool: jag hade AKn och gjorde typ 10 hs i rad (jag har nyss lärt mig var Akns och colten första skott träffar, så ja fick jä*ligt många kills)jag fick Hs på en kille som var så lång borta så hans huve var typ 3 pixlar (första skottet) :visslar: har nån varit me om nå liknande? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 bra skott :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 MM blev bannnad från tre servers då blev jag för bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Många kan ju bli sura om det går dåligt för dom.. och eftersom väldigt många Cheatar på Cs nu så är det nog ganska vanligt att man blir bannad på servrar för sånna saker men passa er gå inte inn på samma Servar och göra samma sak flera ggr. för då kan ni bli anmälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Men shiiiit.. att bli anklagad för fusk på cs e ju typ det vanligaste i spelet... lär er leva med det ellet sluta spela bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Anklagad för fusk, ja! Många gånger.. hatar fuskare också iaf när man kör pcw och dom man möter har fusk.. Fattar inte vad som är kul med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag har blivit det me skit boring ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 men gå in på server me secure only! på filter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 men gå in på server me secure only! på filter! lita inte alltid på security... min polare körde med fusk förut och han kom in på servers med anti-cheat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja har aldrig blivit anklagad för att ha fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.