finaly_man Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Läste reglerna att man inte får chatta i forumen, då bord eman chatta i fuskas chatt istl! En chatt må vara svår att göra, (php?) men på reklam sajten finns det utlagda scripter som man kan copa gratis. Måhända att jag kan hitta en, har letat mkt efter mitt egna forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ja,varför inte?Det är en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Det fanns förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag tipsa om de till admin.... Men har ej fått nåt svar... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag har för mig om att någon frågat detta förut. jag tror dem sa att det blir för mkt spam etc. jag kommer inte riktigt ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ingen som använder chatter när det finns typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag skulle någ aldrig använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag skulle använda den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag håller faktisgt med admin. nästan helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Den skulle kräva en någon som enbart skötte den dygnetrunt. Det skulle helt enkelt vara för jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Den skulle kräva en någon som enbart skötte den dygnetrunt. Det skulle helt enkelt vara för jobbigt. Försöker du låta smart? Varför skulle någon sitta och kolla i den dygnet runt? Spammar någon är det bara att ta en skärmdump och skicka till nåns mejl, eller så klickar man på en text så kommer det upp "vill du anmäla?" klicka "OK" så skickas det till 1,2 Mods med en skärmdump, till mejlen då. Inte PM...hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.