Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Tja jag behöver hjälp med Ice Cavern På Zelda Oot det finns en slags isgrej som har två is-pelare som snurrar runt och Navi lyser grönt på den saken i mitten vad ska jag göra då? Jag har tagit alla silver rupees så en dörr öppnats(där den blå elden finns) sen döda jah allt där och fick en karta ur en kista.Vad ska man göra efter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Har du tagit en Tom flaska och tagir ur den blå elden med flaskan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Menar du den där grejen med två stora roterande knivblad? Där inne ska du samla alla vita rupier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Menar du den där grejen med två stora roterande knivblad? Där inne ska du samla alla vita rupier. Det är då man ska putta det där isblocket över hela rummet va? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Du har redan skrivit en tråd om samma sak - för 2 dagar sedan. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Onödigt med ny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag e faktiskt ny på Fuska.se jag vet inte hur man låser såna här saker :angry: Berätta isåfall hur man låser..... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Slither ja jag e i rummet som man puttar isblocket.. Men jag ska låsa denna tråd när jah får veta hur man låser..:P för jag vet redan nu hur jah ska klara Ice Cavern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Smällt upp Zora Kungen med blue fire. och du får Zora Tunic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Slither ja jag e i rummet som man puttar isblocket.. Men jag ska låsa denna tråd när jah får veta hur man låser..:P för jag vet redan nu hur jah ska klara Ice Cavern Det är bara moderatorer som kan låsa trådar. Dannie försökte låsa denna, men det gick visst inte igenom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Danne007 jag har redan fått Blue Tunic jag är i Water Temple nu har dom där skorna så man kan stå under vatten..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg