Gäst NightShade Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 :D Jag kom just med i en clan som heter HoD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Eeee? vad är clan? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 En grupp typ som slåss tillsammans har en också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Hehehehe jag fattar inte? ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Eeeeeh som ett fotbolls lag!TYP :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 JA! jag vet vad lag är men vd är clan menas det lag eller vad... ps jag vet vad lag är jag är stor cs älskare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Du e stor cs f*n och vet inte vad clan e ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 HEHEHEHEHEHE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Du e stor cs f*n och vet inte vad clan e ??? JAg sa aldrig att jag visste allt om sonna saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Clan = grupp som slåss tillsammans fattar du???? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Ehhh...Skulle vi kunna komma tillbaka till ämnet... Om ni är med i en clan säg då vad den heter (inte bara förkortningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 *Zuper* Hetter min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.