Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Allså efter man har fått den svarta dräckten ska man till ett tempel i den första världen jag har varit där men inget händer. Vad ska jag göra,det är hela tiden ett"?" tecken där.
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Du måste samla alla artifacts. Scanna allt där vid "Templet" så får du ledtrådar på var de finns.
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 :unsure: Men jag kan ej engenska så bra hjälp mig Jag har några jag tror de fattas bara typ 1 2 3 ellet nåe
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Är det spelet kul? Om det är det är jättekul!
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Japp. Bra grafik men det är svårt att veta vart man ska ibland.
Treckorn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 tanka mn bifogade fil så får du tillgång till alla items och om du vill ha artifacts så gå in på www.gamefaqs.com och sök på metroid prime Metroid_Prime_Items_Guide__Gamefaqs.com.doc
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tycker striderna är lätta i metroid prime. Det är nästan bara sikta och peppra på A.
Rekommendera inlägg