Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Allså efter man har fått den svarta dräckten ska man till ett tempel i den första världen jag har varit där men inget händer. Vad ska jag göra,det är hela tiden ett"?" tecken där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Du måste samla alla artifacts. Scanna allt där vid "Templet" så får du ledtrådar på var de finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Är det spelet kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 :unsure: Men jag kan ej engenska så bra hjälp mig Jag har några jag tror de fattas bara typ 1 2 3 ellet nåe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Är det spelet kul? Om det är det är jättekul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Japp. Bra grafik men det är svårt att veta vart man ska ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Treckorn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 tanka mn bifogade fil så får du tillgång till alla items och om du vill ha artifacts så gå in på www.gamefaqs.com och sök på metroid prime Metroid_Prime_Items_Guide__Gamefaqs.com.doc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Sidan var jätte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tycker striderna är lätta i metroid prime. Det är nästan bara sikta och peppra på A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg