kevinhö Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hur ska man kuna spöa ner mumien i templet eller vad det nu är han är bra jag har mina digimon på level 11 och glömt och glömt men dom är nära 11 är min besta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 mumie.... ja! de är väll den där digimonen som står ganska långt upp i templet? träna hårdare! jag skulle råda ej till att komma tillbax till templet när din starkaste har lärt sej son orginal attak.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 menar du champion dom kan alla sina första attacker fast jag fik mumien på röt liv så jag vann nästan han har bra attacker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hehhehe min starkaste va i Lv 17 innan jag mötte första ledaren.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 bara? min var i level 20! :P orginal attaken är den attacken man får när man uppnår vissa levlar... typ som en champion måste uppnå skill level 60 för att få sin orginal attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ÄR MUMIEN EN GYM LEDARE :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 kommer ej ihåg... fa& vad längesen jag spelade! Jaja, jag kan säga att träna MYCKET hårdare... har du rymt från varje match lr vad? Jag hade mina lvl 28 då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag har alldrigt rymt :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 likzom... nej han e ingen gym ledare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Har en fråga till BlueFox_Girl Du e på admastur lr hur det nu stavas komer du i håg vilgken lev duhadda dina i när du klådde Presidenten i asuka city :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vem är presedenten i asuka city :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Har en fråga till BlueFox_Girl Du e på admastur lr hur det nu stavas komer du i håg vilgken lev duhadda dina i när du klådde Presidenten i asuka city :huh: vet inte...första gången var det någ nån stans vid 37... men när jag kom till amastrue... de har jag nästan klarat och min starkaste är på level 67... (Agumon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg