UtaO Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har läst att när man har tagit alla (50) Golden scarabs så får man ett gammalt Ninja gaiden 8-Bits spel (har läst det på officiella X-box fusk hemsidan) jag har fått tag i 48 och har varvat det 4 ggr på samma savning men jag undrar om någon har lyckats få tag i alla 50 scarabs och om någon vet om det finns nån hemsida med en karta där alla scarabs är utmärkta eller nåt.
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har läst att när man har tagit alla (50) Golden scarabs så får man ett gammalt Ninja gaiden 8-Bits spel (har läst det på officiella X-box fusk hemsidan) jag har fått tag i 48 och har varvat det 4 ggr på samma savning men jag undrar om någon har lyckats få tag i alla 50 scarabs och om någon vet om det finns nån hemsida med en karta där alla scarabs är utmärkta eller nåt. jag och min polare har fått alla 50 scarabs. Man får gamla ninja gaiden då.
UtaO Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Det skulle vara skajt sjysst om du kunde typ ladda hem en karta eller rita en slarv och märka ut alla ställen du vet att de finns scaraber om inte de är för jobbigt
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Det skulle vara skajt sjysst om du kunde typ ladda hem en karta eller rita en slarv och märka ut alla ställen du vet att de finns scaraber om inte de är för jobbigt gå in på google och sök på Golden scarabs faq. ;)
Rekommendera inlägg