Sauron Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag tycker alladin, super mario world, super mario world2 yoshi island de klarar jag typ på 2-5 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 super metroid är lätt klarar det på 2 timmar tar ungefär 90% fast det är skit skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 mario paint är nog det enklaste spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 super mario world 1 & 2 megaman X1,X2,X3 och mussepig där man är på ett tivoli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 super mario world 1 & 2 megaman X1,X2,X3 och mussepig där man är på ett tivoli Musse Pigg på tivoli, då menar du Mickey Mouse the Circus Mystery, va?Instämmer, det tar max 30 min att klara om man kör rakt igenom det. Och den enda gången som man får lyfta lite på ögonbrynen och anstränga sig en aning är i slutet när man slåss mot den där Svarte Petter-draken. Det lättaste spelet någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hört talas om mario Paint, ska ladda hem det nu. Ska också kolla om Musse-spelet finns., Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 *Host* Man får ej prata om nerladdingar av spel som inte är beta versioner*HOst* jag tycker iaff att super mario är lätt! fast det är roligt (super mario bros 3) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Spelar inte roll om det är beta, inget tillstånd = olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Henke37: Ok... my fault.... Men Secret of mana är också aslätt... men det är asballt spel osså!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Säger ju inte vart jag ska ladda hem dom....många säger ju "du kan ladda hem photoshop på download.com, 30dagar gratis" typ. (inga namn, dom gör ju inte heller fel) så... Jag kan inte starta Mario Paint, väldigt simpelt spel som inte funkar. Fasten jag testar alla funkande kontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 alltså, om Photoshop har en 30 dagars gratis test-grej så är det väl okej, men att ladda ner spel till t.ex. en Emulator är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Tillbaka till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg