jaha varför då?
Vill Ni Se Något Roligt?
men ta det lungt..alla har olika smaker..en del tycker dom e asbra och andra tycker dom suger..jag är en del av dom andra ;)
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Jag spydde nästan i fem minuter och jag tycker de var GÄTTE DÅLIGA!!!! :angry: :angry: :angry:
jag har också vetat den länge jag har sett dom från newgrounds.com men att man spyr i 5 minuter är lite över drivet men jag har inte sagt att jag gillar dom så mycket
TÄNK PÅ ATT DET ÄR JU TEKNAT SÅ DET ÄR INTE PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Frooz @ 09/08-2004 14:51:35)(bloodman @ 09/08-2004 14:29:30)jo dem är jätteroliga :lol:
JAG VET!!!!! :D :D :D
sjuk humor ni har skulle ni vilja att erat öga skulle åka ut och ändå leva och känna smärtan?
happytreefriends är asbra tycker jag.
jaha men omedvetna idioter kan väl också göra så på vem som helst hur sjukt som helst det som skapar det(bloodman @ 10/08-2004 21:11:19)(Frooz @ 09/08-2004 14:51:35)(bloodman @ 09/08-2004 14:29:30)jo dem är jätteroliga :lol:
JAG VET!!!!! :D :D :D
sjuk humor ni har skulle ni vilja att erat öga skulle åka ut och ändå leva och känna smärtan?
TÄNK PÅ ATT DET ÄR JU TEKNAT SÅ DET ÄR INTE PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vad vill du ha svar på???????FÅR JAG SVAR ELLER??!!
är det några här som gillar "texas chainsaw masacre" (motorsågs masakern) den är sinnessjuk, det är tillochmed otäcknat.
om man kollar på den får man ju mardrömmar. och det får man ju inte happy tree friends <_<
bloodman på första sidan sa du ät dom vär jätte bra men du säger du att dom som ser på det är sjuk i huvet
jaaaa det är ju mobbat..
no fear: Mootorsågs massakern e overklig men den e ju hyffsat bra..(i love horror movies)
är inte happy tree friends overklig ;)no fear: Mootorsågs massakern e overklig men den e ju hyffsat bra..(i love horror movies)
JO!!!!!!!!!!!! :blink:(No Fear @ 10/08-2004 23:00:31)no fear: Mootorsågs massakern e overklig men den e ju hyffsat bra..(i love horror movies)
är inte happy tree friends overklig ;)
nja mäst äckligt men lite roliga såg ni den där med gräsklipparen?
nope..såg ett avsnitt och det är tillräckligt..
ja, det avsnittet är coolt, fasst jag tycker ungen skulle tagit bort tegelstenen (undrar vad som hade hänt då) :Dnja mäst äckligt men lite roliga såg ni den där med gräsklipparen?
får ni inte en känsla att detta räcker en avsnitt och man vet vad resten är så sluta får andra att gillar sånt
va!!!!!får ni inte en känsla att detta räcker en avsnitt och man vet vad resten är så sluta får andra att gillar sånt
jag tycker faktiskt dem är bra. sen får dem andra tycka vad dem vill. <_<