:angry: :) :(
Vill Ni Se Något Roligt?
HTF är faktiskt kula! vi har BÅDA dvderna med dom :rambo: min mamma gillar dom inte :P
Vår nye mod lever upp till sina förväntningar....
vad menar du???????!!!!!!!!!Bloodman: Skrärpning! Sluta spamma, annars kommer du säkerligen att få en varning.
Det var den bästa film jag sett :D :lol: :D :lol: :D
om ni inte gillar happy tree friends så är ni konstiga!!!!!!!!!!
Jag håller med
läs reglerna du spammar och du skriver för många ''?'' och ''!''(bloodman @ 18/08-2004 18:11:52)Bloodman: Skrärpning! Sluta spamma, annars kommer du säkerligen att få en varning.
vad menar du???????!!!!!!!!!
reglerna är --->HÄR<---
SNÄLLA, :cry: :cry: :cry: LÅS INTE ÄMNET!!!!!!!
Alla som gillar den har verkligen sjuk humor...
;) ;) NU HAR KOMMIT NYA HAPPY TREE FRIENDS FILMER DOM BYTER VARANNAN VECKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;)
Vad handlar happy tre friends om?
små gulliga kaniner, nallar osv som dör på en massa olika brutala sätt.. fett me roligt
Varför skriver du här då?Havin a ball och milkin it var bra och så eye candy :D :lol: :D :lol:Dom suger!!!
Fast dom var inte roliga!Jag blev illa-mående
hahaha, de är ju för goa! älgarna é grymmast ju! :P
ööh? :blink: hallå! det e ju för sjukt jag trodde att de bara skulle va söta flashfilmer ju! de gjorde ont att bara se på dom där jäkla filmerna! :blink: :blink: :blink: :angry:
men asså om du kunde läsa hade du läst tråden innan du kolla på dem <_<ööh? :blink: hallå! det e ju för f*n sjukt jag trodde att de bara skulle va söta flashfilmer ju! de gjorde ont att bara se på dom där j*vla filmerna! :blink: :blink: :angry:
Och så kan ni väl försöka undvika att svära så mycket.