Gäst Kevinsiu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag sitter fast i pokemonligans grotta. Jag har klarat den men jag gick dit igen och fastnade. Är det någon som har ett tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 har du åkt upp för vattenfallet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kevinsiu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hej Jycken, Jag har åkt upp för vattenfallet men nu är jag fast inne i grottan och kommer ingen stans. Kevin :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kevinsiu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har hittat en lösning till problemet men det var svårt. Man var tvungen att låta alla sina pokemon dö. Då kommer man tillbaka till närmaste pokemoncentret. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 fight jätte mycket tillslut tar attackena slut och du skadar dej själv men varför inte åka ner för vattenfallet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg