Hoppa till innehåll

The Sims


wenzy
 Dela

Rekommendera inlägg

-- Ni som inte kan svaret eller inte spelar/tycker att det är tråkigt behöver inte skriva något här tack, --

 

jo, jag spelar The sims mest så brukar jag spela "get a life" (ni som har spelat spelet vet vad det är, ni andra skit i det ok?) Jag har klarat hela spelet (i "get a life" alltså, man kan ju inte klara det nån annan stans... ;) :lol: ) Men nu är det så att jag har inte "låst upp" el-gitarren, som man tydligen kan få på första banan (hemma hos mamma) Jag har alldrig fått något uppdrag som gör så att jag får den men om man bläddrar åt höger inne i "goals" så ser man ju dom sakerna som man har "låst upp" och dom som man inte har låst upp är ju helt svarta. Men man kan ju oftast se vad det är ändå, eller hur? en utav dom sakerna är en el-gitarr! men vad ska man göra för att få det uppdraget så att man kan få den? el-gitarren är npg den coolaste utav alla sakerna i spelet och är mycket billigare är tex pianot.

 

kan någon hjälpa mig? ställ gärna frågor om min fråga om den är lite oklar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

OK,om mamman har svart hy så kanske kan jag svara för jag har de spelet med!

 

Du har rätt med gitarren och pianot! Gitarren e mycket billigare,den kostar typ 640 eller nånting sånt. Gitarren e väl med i goals för alla som jag känner som har spelet har gitarren och dom spelar de inte så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...