Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vart e han?Letat överallt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 HAr ingen aning??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 D va länge sen jag spelade Silver eftersom jag blev beroende av Sapphire!Men nu behöver jag verkligen hjälp!Jag ha inte en enda aning vart han e! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Silver cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vem e Red? har inte hört talas om nån som heter red på PKMN $ilver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hoppsan, hehe...Inte Silver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 me ååh det står ju Pkmn Silver på tråden! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Alla kan ju göra misstag ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jaja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vad ska det vara då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 röd antagligen? :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 men vem/vad ska han/hon hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg