Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Den låten är ju bra!!! Håller non med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag håller med. Lyssnar mest på amerikanst hiphop fast den låten är också bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 JAg lyssnar på den just nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Den Äger Alla Låtar!!!!Det Här E Sagan om...Den Coolaste Katten I Landet Falukorv........Det e roligt När dom sjunger like this...................Ta av dig din trucker keps LYSTRING!!!!!!! JAG SÄGER BARA DEN ÄGER!!!!!!!!!!!!LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.