Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hur kopierar man på pokemon crystall?? Jag har testat det som funkar på guld, men det funkar inte på crystall!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tro inte att d gå kopiera på Crystal..Vem vet, jag kanske ha fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tro inte att d gå kopiera på Crystal..Vem vet, jag kanske ha fel Men jag tror inte att det går på crystal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Det verkar sopm att andra här har gjort det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag är 500% säker (jag vet) på att det inte går att kopiera gubbar i crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vet faktikst inte men jag tror att det inte går... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har för mig att she-o-rene har sagt det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 har hon sagt att det ska fungera. i sånna fall har hon fel. det går inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja jag har testat det som f*n men det funkar inte?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det är det jag har sagt, men det finns ett mindre effektivare medel att kopiera. Det är att lägga inn den/m på dagis och para med en ditto om det behövs. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det tar lång tid att kläcka egg! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 sen tar det oxå en dag att få egget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg