Lolonoa Zoro Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag har aldrig sett diglet pa spelet sa jag vet inte var jag kan fanga han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Man KAN inte fånga honom för han finns inte på ruby/sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Varför är Inte Diglett med Han var ju min favorit :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jo jag vet hur man gör man slänger bort skit spelet och spelar nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 man kan byta från Leaf green eller fire red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Tänk om man inte få köpa FR/LG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 det har jag !!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 kan man??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Vadå kan man?Va kan man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg