Gäst anubis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag behöver hjälp med banan när man ska till miques hiddout,jag hittar inte dit!. Ifall ni är osäkra på vilken bana det är så är de banan när man ska hitta piloten som störtat ner. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hmm.. Vet faktiskt inte men tycker iaf. att Medal Of Honor är ett Riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jo men vet nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 om det är den jag tänker på så ska du när du räddat piloten gå in i kyrkan gå längst fram och titta på bordet där kommer det att lysa rött tryck E där då öppnas en luka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 tusen tack tur att du finns på forummet zorro_ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ehum..._Zoro_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petter 89 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 gick in här idag för exakt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.