Spliffor Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 När man ska få Mewto så ska man köra 20 timmar men när man kör i typ en timme och sen går in på data melee records och sen Misc.Records så går det inte upp i timmar på VS. Play Time varför? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vet inte kanske nnågat lagg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vad är det de ska gå upp i då? Vs. Play Time eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag tror vs.play time. Har du testat att spela ut en match så gubben som vann gör något vid en svart bakgrund och det står vem som vinner istället för att trycka på L+R+A+START/PAUSE så han säger no contest. Jag tror det kan bero på att man måste spela ut matchen för att tiden ska räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ok men kan man låta datorn spela eller måste man spela med en gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 nä man kan sätta på så dator möter dator i no timel limit sne trycker man l+r+a+start eller vad det nu e så registreras det... jag gjorde så jag har alla gubbarna alla banorna sound test 286 trofeér Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg