Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Är det nån som är riktigt begåvad på att spela rollspel? Jag kan säga det utan att skryta ;) Jag kunde spela Breath of Fire II när jag var 3½ år gammaL... tro eller ej min syrra är mitt vittne... Idag läser jag engelska två steg före alla andra (ska börja i 6:an men har engelska lika svårt som i 8:an och är ändå bäst!) Pga. att jag spelade FÖR mycket rollspel... Också kunde jag klara Ocarina of time när den kom ut (6½ år gammal var jag då) :rolleyes: Jaja, ifall du har nåt rollspel jag inte kört (till PS2 Nintendo 64 SNES eller Ps) så säg den... du tror jag inte spelat! Redigerat 9 Augusti 2004 av _death_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 De har garanterat inte kört Grandia eller The Granstreamn Saga (<-köp inte!) eller Vagrant Story. Det där med engelskan känner jag igen. Lärde mig engelska i 2:an. Kunde nästan tala basen flytande tack vare att jag Hade USA versionen av Cartoon Network. Går faktist i åttan, ska börja nian, och tycker att engelska är väldigt lätt. hade nog oxå kunnat klara den i sexan men jag fick inte. Min lärare tyckte inte jag kunde stava tillräckligt bra. Kan inte stava överhuvudtaget på svenska så jag blev en aning irreterad. Men stavning är inte allt. Läs förståelse är desto viktigare. med hjälp av tv-spel (mågot som få vuxna kan förstå) lär man sig otroligt mycket. Speciellt engelska. Kan inte riktigt klå ditt rekord att klara ett tvspel vid sex års ålder men tjejer får inte den möjligheten. Jag blev påtvingad dockor där jag satt vid min dator. Köpte mitt förtsa tv-spel i trean för egna pengar och äger nu en ganska hyfsad kollektion av tv-spel. Men som jag sa, är man född i flickkläder kan man inte alltid ha en egen spelkonsol om man bara har systrar. Har men en brors så kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 GRANDIA ASBALLT!!!!!!!! Justin och alla hans kompisar (eh 2..+ vissa mer) Asballt!!!! fast jag blev av med memoery card när jag kom till Disc 2 VAgrant Story!!!!! tråkigt... tycker inte om RPG tacticts.... The Greanstream Saga har jag faktiskt inte hört talas om!! <_< :D jaja, men inte illa för att vara tjej (alltså med rollspel) det är inte varje dag det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.