Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 MIna favorit låt är Otherworld (FFX, den låten i början eller när man möter "Jecht") Satuke da Ne (FFX i sjön i macalnia woods...) Aeris Theme song FFVII Hurry! FFVII Aurons Theme song FFX också mycket mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 To Zanarkland (FFX) Brass De Chocobo (FFX) Och många fler :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Brass De Chocobo den är min favvo på FFX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Brass De Chocobo (FFX) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det är svårt att välja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Final fanasys x theme song. och one winged angel ff7.Other world ffx.The song of the faith ffx.Jenova final battle ff7.Sephiroth final battle ff7.Det är mina melodier det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sora_92 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ja vet inte ja håller mig till kh :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jaa,!!kh altsåone winged angel låten när man slås mot sephiroth det är din favå låt i kh jag fattar säg det inte men det är det eller hur säg som det är visst är det det eller hur.DET HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT DU TYCKER!!! :evil: ...........skoja bara hihi inte rolit nä nu j-v-ar!!tihihihi :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag kan inte vad låtarna heter utantill, men det är väl en del i ffX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 FF9: ehh... vet inte vad dem heter. Lyssnar på radion samtidigt så det är svårt att komma ihåg You're not alone Kujas theme Melodies lr vad den nu hette... Sista bosslåten e väldigt gullig oxå ffx: Otherworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Aeris theme (ffVII) Cosmo canyon (ffVII) Doma castle (ffVI) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag glömde att Terra var bra. Den låten är skit bra och Final (FFX). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg