Gäst spider Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Snälla hjälp mej nån jag har utfört flera uppdrag e på kapitel5 tror ja.....men nu måste jag köpa en uppgradering för att komma vidare men det e natt och affärerna e stängda det fortsätter att vara natt fast än jag har spelat jättelänge nu snälla hjälp vad ska jag göra?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 pucko du ska hitta en sån där affär där du köpte web slinger nivå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Skulle ana att det var rätt svar men att säga "pucko" var lite att gå till överdrift! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ok sorry men jag hade en dålig dag när jag skrev det så kan du för låta mig? jag vet att man ska köpa graple det behöver man lite senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ok sorry men jag hade en dålig dag när jag skrev det så kan du för låta mig? jag vet att man ska köpa graple det behöver man lite senare jag förlåter dig hehe :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg