*snyft* slutar ca den 18:e Augusti :( *snyft*
När Börjar Er Skola
ser ut som om jag har längsta sommarlovet <_<
DET ÄR ORÄTVIST vi fick vårt sommarlov den 18 JUNI, sent, och börgar den 18 augustihej jag undrar när börjar er skola igen vi börja sommar lov 4 juni och vi ska börja i skolan igen 25 hur blir det för er ?
om min matte e korekt så får ni 20 dagar mer sommarlov än vi tyresöare, ORÄTVIST!!
Jag längtar bara lite för jag ska börga sjuan och byta skola :)
jo.. men del e väl så också att dom inte har den högsta intelligenskvoten där?Jag börjar den 16:e.
I Bulgarien har man sommarlov i 16 veckor!! :o (4 månader)
Orättvist va?
jag börjar den 23
och tiden börjar vi kl:10.00
kanske är så att alla inte slutade samtidigt`?ser ut som om jag har längsta sommarlovet <_<
jo typ alla ni slutade runt 9-14 jag slutade 4 har jag förklarat i trådarna innan också(Boiuthh @ 15/08-2004 06:08:02)ser ut som om jag har längsta sommarlovet <_<
kanske är så att alla inte slutade samtidigt`?
den 23 augusti... :(
:( börjar den 19 :(
börajr menar du väl :P*snyft* slutar ca den 18:e Augusti :( *snyft*
min skola börjar för j*vla tidigt.
(orka veta datum o dagar)
16e ska börja åttan
F*U*C*K vad sommar lovet gick fort :angry:
man borde också typ ha lika långt som skolan så det blir rättvisst haha då skulle det vara skönt latcha här <_<
visst gör det :angry: det börga typ igår16e ska börja åttan
F*U*C*K vad sommar lovet gick fort :angry:
inte för att jag har räknat men vi har typ lika många dagar lediga som vi går i skolan...man borde också typ ha lika långt som skolan så det blir rättvisst haha då skulle det vara skönt latcha här <_<
nej i skolan är det typ ett helt år och vi bara 2 och en halv månad jag vill också ha 1 år :) orkar inte vakna tidigt varför tvingar dem oss att vakna så kunde man typ inte vakna 11 usch vem var det som kom på skolan :angry:(Boiuthh @ 16/08-2004 02:41:07)man borde också typ ha lika långt som skolan så det blir rättvisst haha då skulle det vara skönt latcha här <_<
inte för att jag har räknat men vi har typ lika många dagar lediga som vi går i skolan...
aja en annan e ju morgonpigg
börjar dn 19
längtar efter all polare B)
sommallov, jullov, påsklov, sportlov, alla lediga lör- söndagar och lediga studiedagar..(0012 @ 16/08-2004 01:34:56)(Boiuthh @ 16/08-2004 02:41:07)man borde också typ ha lika långt som skolan så det blir rättvisst haha då skulle det vara skönt latcha här <_<
inte för att jag har räknat men vi har typ lika många dagar lediga som vi går i skolan...
nej i skolan är det typ ett helt år och vi bara 2 och en halv månad jag vill också ha 1 år :) orkar inte vakna tidigt varför tvingar dem oss att vakna så kunde man typ inte vakna 11 usch vem var det som kom på skolan :angry:
våran skola slutade den femtonde juni och börjar 18augusti >:(