emajlie Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jag behöver en sida med vägledning genom Paper Mario. Jag har hittat en massa fusk om hur man ska göra för att få mera pengar osv men det är INTE det jag behöver /Emelie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Men va är det du vill ha hjälp med då :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Hon vill ju ha en vägledningen igenom Paper mario! Genom hela spelet då alltså, det vill hon ha ;) Dock har jag inte hittat nåt, det finns inte så mycket om Paper Mario på nätet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 sök efter paper mario sidor på te x Google.com... där har jag hittat fusk till spel... http://images.google.se/images?q=tbn:2_yis3YZKiQC:www.edutainingkids.com/reviews Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Det är precis det jag gjort, jag letade i cirka 15 minuter men det var ingen vägledning i det jag hittade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 var har du fasnat. jag har varvat spelet 3 ggr om. skriv var så kan jag PMa en guide på det stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men det ska ju finnas en guide på te x google, sök på "Paper Mario Guide" så borde det funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 här är en vägledning på engelska http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/pa...per_mario_m.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, men den e på engelska, en svensk guide e battre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Bättre än ingenting... har DU nån då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Precis... men gamefaqs har massor med guider ju!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, men man kan trycka på www.gamewinners.com längst ner när man tryckt på spelet.... då finns en länk till "Strategy guides from Gamefaqs" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg