Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Bättre än ingenting... har DU nån då?? nej, man jag slår vad om att jag kan fixa en på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej...10 p slår vi vad om....leta efter nån då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hmm.. letar nu det här e bästa hittils http://www.marioguide.com/gamehelp.php?sys...em=n64&game=pma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 den var ju på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mm... men du har rätt det finns inte så många på svenska... men du får inte 10 p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 dåligt...aja...han/hon får klara sig utan guide (på ett tag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mmm... det går ju knappt att hitta svenska guider... lite dåligt med paper mario guider på nätet just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag vet....det var därför jag ville slå vad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hehe... men jag försökte länge... nån borde göra ett jätte guide sida med alla N64 spel på svenska, en sån finns det inte men hur många som helst på engelska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag kanske ska skicka in mina guider till Fuska.se...men jag är inte säker..jag har på 4 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha, vilka e det? jag har bara ett fusk som står med bland fuska spelen, eller snarare danne har ett fusk vi kom på båda 2 kolla på http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=1659 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 till super mario advance...okej..jag tror att jag skickat in ett fusk till zelda.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg