Hoppa till innehåll

Var Finns Rigirok I Sapphir

egr0909

Rekommendera inlägg

från början måste du aktiver dom 3 regisarna då ska du ha en relicanth först och en wailord sist i parrtyt...

sen simmar du väster om fortre city simma längst ner och vänster.. till slut kommer du till ett ställe där du kan dyka i mitten...

läs alla braiille texterna så vet du vad du ska göra du kan översätta braille texterna med hjälp av sapphire manualen

när du läst det så vet du vad du ska göra... närdet börjar skaka så i marken så har du aktiverat regisarna

om du har öppnat regilake så kan du hitta dom.

Regirock:

Om du är vid öknen där det alltid är en sandstorm, så ska du gå neråttills du hittar en grotta med ett hål i, gå in, gå rakt upp fram till väggen. gå sen ner två steg och gå två steg till höger och gör strenth så öppnas en annan dörr framför dig. gå in och där är regirock.

Regice:

åk till staden där ens pappa har ett gym, gå till vänster och simma ner på vänster sida på route 105. simma tills du ser en liten ö med träd och en gammal gubbe, gå rakt över ön och simma uppåt på andra sidan då kommerett berg med ett hål i gå in och gå rakt fram till väggen klicka på A en gång så kommer det upp en massa prickar klicka på A igen så att dom försvinner klick sen igen på A och vänta i 3-4 min utan att röra något på game boy-ett. då öppnas en dörr och där är regice.

Registeel:

gå till safarisoonen och gå till vänster tills du kommer till route 120, fortsätt gå tills det kommer en tjej som man får bär av och gå upp för "trappan" fortsätt upp för gräset och så kommer det att komma ett berg med ett hål i, gå in. ställ dig i mitten och gör fly så kommer en dörr att öppnas och där finns registeel.

( jag skrev det första själv det andra kopiera jag för jag orka inte skriva själv jag har regitrion ifall ni undrar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...