tog två veckor.....att hitta alla bilder.....är inte färdig än! måste hitta några fler gubbar....kan nån säga några gubbar jag kan söka på som jag inte har med...ja, det måste tagit tid...
kanske ska ha nintendo logon i mitten.... :cool:
tog två veckor.....att hitta alla bilder.....är inte färdig än! måste hitta några fler gubbar....kan nån säga några gubbar jag kan söka på som jag inte har med...ja, det måste tagit tid...
Oj, lång tid!
Roy har du glömt :P(ZteelMan @ 30/08-2004 16:22:38)ja, det måste tagit tid...
tog två veckor.....att hitta alla bilder.....är inte färdig än! måste hitta några fler gubbar....kan nån säga några gubbar jag kan söka på som jag inte har med...
neej..jag har roy och marth......dom är mini gubbar...marth jagar roy..dom är i tecknat...lol(SSBM Fighter @ 30/08-2004 16:52:26)(ZteelMan @ 30/08-2004 16:22:38)ja, det måste tagit tid...
tog två veckor.....att hitta alla bilder.....är inte färdig än! måste hitta några fler gubbar....kan nån säga några gubbar jag kan söka på som jag inte har med...
Roy har du glömt :P
gå in på nintendo.com och sök på olika spel kolla sen wallpapers till dom så kanske du får fler bilder
spana in min nya snygga ava
ja men gör lite bilder nu <_< <_< <_<
Man måste inte göra bilder hela tiden...
Det blir snyggast om det tar lite tid att göra dem...
kan du ge mej bilden på bowser och bowser jr i deras bil ,tack?många mer bilder....här är en som jag har gjort..en liten blanding..
den är inte färdig än..
Coolt ZteelMan!många mer bilder....här är en som jag har gjort..en liten blanding..
den är inte färdig än..
vem var du där? eller är det fake? :wacko: :wacko: :wacko:Den här då:
collt Zteelman
fär man rita och skicka in egna bilder? jag har ett par på lagret!
Det är en väldigt enkel fake...(Zvampen @ 30/08-2004 18:37:50)Den här då:
vem var du där? eller är det fake? :wacko: :wacko: :wacko:
Jaaafär man rita och skicka in egna bilder? jag har ett par på lagret!
hela tråden går ut på dt.......
mm :lol: