Veilor Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 jag kanske ska köpa fuskcd'n, men jag undrar om man måste ha Action replay enheten?Annars ska jag köpa den...
Veilor Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 ja,fusk cd kolla här ----> CD
Wind fox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Det är en CD vart alla fusk och knep finns med. Om jag nu fattat rätt. Om du behöver hjälp så är den bra. Den var ju inte så dyr.
Foxyrock Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Det är en cd som man sätter i sin GC och väljer några speciella fusk som finns inlagda till cd:n och sedan när det kommer upp en viss ruta så ska man byta cd från fuskskivan till spelskivan med spelet man aktiverar fusk till. Jag har en sådan cd som man kan ställa in fusk till MKDD,Soul calibur 2,Tony Hawks underground och det kanske var något mer.
mrblack Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 hade jag haft pkmn C hade jag köpt den <_< utan tvekan
sboy2 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 köp inte en sån 89 spänn för lite fusk och sen kan du inte använda skivan till nåt kul sen så köp inte den
Veilor Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Ska inte köpa den,har snart fått alla pokemon,sen är spelet färdigt..bara det kvar ska spara mina penagr till nått nytt spel som kommer snart...synd att Zelda kommer i mitten av 2005 :( .Ska köpa Starwars Trilogy DVD box eller nått av dom här spelen: Lord Of The Rings:Third Age Shrek 2 SpiderMan 2 StarFox 2 (eller det första,har inte kört det) Zelda:The Wind Waker Metroid Prime! Blå=När det kommer ut! Aja,då är tråden nog avslutad,så kom inte med nån ''köp det istället'' eller''det är dåligt''!
Rekommendera inlägg