Queezer Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Aja, jag chansar väl på: "Oj! Du har nästan lika stora tänder som JAG!" Redigerat 10 Augusti 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Aja, jag chansar väl på: "Oj! Du har nästan lika stora tänder som JAG!" nästan rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Han kanske sa: "Du har ju lika stora tänder som jag!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Du har lika MÅNGA tänder som jag.... är jag nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 nu säger jag svaret vilka fina tänder du har fast nu är det en ny vad måste man slå sönder innan man kan använda den? visst är den lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 En sproilans ny PC.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Attans och jag som var så säker på att jag hade rätt.... En Present! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Attans och jag som var så säker på att jag hade rätt.... En Present! fel igen man kan äta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Äta den...? Vad kan man äta... Bananer...Korv... Godis...Mackor.... Skinka.... Senap.... Aha! Kräftor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ägg. visst var det rättttt :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ÄGG?! Inget jag skulle hänga i julgranen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.