NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ägg. visst var det rättttt :P :P :P very good nu får du säga en gåta om du vill annars säger jag en svara ja elller nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 visst ehhhm. vem kan gå hela dagen men inte lämna efter sig mer än två spår?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag? Jag äter upp alla mina spår jag lämnar förutom där jag stod och åt....Två fotavtryck.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag? Jag äter upp alla mina spår jag lämnar förutom där jag stod och åt....Två fotavtryck.. :P tyvär fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jaha... Min farfar kan uppenbart inte gå hela dagen... svårt för honom att gå överhuvudtaget... Kommer inte på'at. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 skidåkare rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ja. hur viste du det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Da riddler.... Nån som kan den här: Hur vet man att min syrra vart hemma? Folk som läser en annan tråd vet nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ja. hur viste du det :o har hört den tidigere nu är det min tur igen Vad kallas invånarna i Hamburg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hamburgare rätt din tur igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ok. Vad är det för likhet mellan en berusad man och en karusell???? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.