Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 en orm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Hon är rädd för skalbaggar... då är hon säkert rädd för ormar... eller kanske jag ska ge henne en ödla. Dem äter väl flugor och små kryp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 typ.. fast då måste du nog fånga insekterna först.. (off topic: om ni vill se en läskig sak... kolla på min assisten och top 10 idag. jag har skrivit 54 st idag men bara 34 sammanlagt oohhhh scary :blink: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag såg det oxå... du har skrivit mer än mig...irreterande... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.