Spaghettin Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Vet någon en bra hemsida där man kan hitta guider till Macromedia Dreamweaver MX 2004 Helst på svenska? Citera
Jedi Master Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Koda Din egen Hemsida Istället!. Den bästa Guiden Som fins när man ska Koda egen Finns på www.webbdessignskolan.com. Jag tycker det Är den Bästa!. ;) Redigerat 11 Augusti 2004 av Jedi Master Citera
Spaghettin Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 A men jag menade att jag vill ha till Macromedia Dreamweaver MX. Man orkar ju inte koda i 55 timmar för något man kan göra på 5 min. Citera
Gäst henke37 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Om man kodar själv så sliper man problem när man ska göra sidan dynamisk, man kan lungt räkna med att synskadade kan andvända sajten, du slipper riskera att klassas som häfsvärk. Citera
Spaghettin Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Men nu är ju problemet att jag inte vill koda utan vill ha en guide till Macromedia Dreamweaver MX. Jag kan inte koda och jag fattar inte hur man lär sig. Citera
Gäst henke37 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Läs en bok.(står under Pu på bibblan) Citera
Spaghettin Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 eftersom ingen vill hjälpa mig med det jag letar efter så får jag väl göra som ni säger då :blink: Citera
Gäst henke37 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Om du ska göra något där sidorna inte är indentiska varje gång man ser dem, lär dig ett scriptspråk för servern t ex php, php är nära anknutet till databasen mysql. Båda är gratis men det är inte lätt att hitaen gratisserver som stöjer dem, särskilt internet-leveratörens. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.