💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Spel Har Ni

23 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

svara

Nivå 4 · Lärling

vilka har du

Nivå 2 · Novis

Zelda MM & oot, banjo kazooie och DK 64 :)

Nivå 2 · Novis

Zelda OoT DkR Zelda Mm Utan Exapasion pak

........

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

vilka har du

mm oot bk bt hh kommer inte ihåg mera
Nivå 2 · Novis

Zelda Spelen Äger...

Nivå 5 · Fuskare

på nintendo64 har jag: Zelda oot,banjo kazooie,mario kart 64,super mario 64,mario party 2,paper mario,pokemon stadium,pokemon snap,wetrix,wave race,bomberman det va nog alla :D

Nivå 2 · Novis

Dom är kul Banjo Spelen....

12 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

Pokémon Snap, Pokémon stadium, golden eye, the world is not enough, ssb och star wars podracing, eller hur det nu stavas

Nivå 11 · Veteranfuskare

Super mario 64, donkey kong 64, hybrid heaven, south park, pokemon staduim, mario tennis, diddy kong racing, Zelda:Oot, banjo tooie, worms.

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill ha Super Mario Smash Bros. på N64 !

13 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

har sålt några så jag har bara 6 kvar zelda:mm donkey kong 64 paper mario banjo kazooie mario golf mario party 3

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag vill ha Super Mario Smash Bros. på N64 !

Jag med. :(
Nivå 4 · Lärling

super smash bros till 64 har roliga och klassiska banor.dom valde fel 64 banor till gamecube dom valde dom sämsta banorna istället för dom dom valde så skulle dom valt samus bana marios bana och links bana och morshomkingdoom

Nivå 11 · Veteranfuskare

super smash bros till 64 har roliga och klassiska banor.dom valde fel 64 banor till gamecube dom valde dom sämsta banorna istället för dom dom valde så skulle dom valt samus bana marios bana och links bana och morshomkingdoom

Har varje spelare sin egen attack?
Nivå 1 · Novis

zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två. varför undrade du? vikka har du? ;)

Nivå 4 · Lärling

Zelda OoT, Zelda MM, DK64, Diddy Kong Racing, Super mario 64.

Zelda 1 och 2 är inte till N64!

14 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

Mario Party... är kul

Nivå 11 · Veteranfuskare

zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två. varför undrade du? vikka har du? ;)

Är Zelda1 och Zelda2 Oot och Mm?
Nivå 4 · Lärling
(Master_Link @ 14/08-2004 10:10:27)

zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två.    varför undrade du? vikka har du?  ;)

Är Zelda1 och Zelda2 Oot och Mm?

Nej, Zelda 1 och 2 är The Legend of Zelda och The Adventure of Link till NES. Men Zelda_11 menade nog OoT och MM.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in