svara
Vilka Spel Har Ni
vilka har du
Zelda MM & oot, banjo kazooie och DK 64 :)
Zelda OoT DkR Zelda Mm Utan Exapasion pak
........
mm oot bk bt hh kommer inte ihåg meravilka har du
Zelda Spelen Äger...
på nintendo64 har jag: Zelda oot,banjo kazooie,mario kart 64,super mario 64,mario party 2,paper mario,pokemon stadium,pokemon snap,wetrix,wave race,bomberman det va nog alla :D
Dom är kul Banjo Spelen....
Pokémon Snap, Pokémon stadium, golden eye, the world is not enough, ssb och star wars podracing, eller hur det nu stavas
Super mario 64, donkey kong 64, hybrid heaven, south park, pokemon staduim, mario tennis, diddy kong racing, Zelda:Oot, banjo tooie, worms.
Jag vill ha Super Mario Smash Bros. på N64 !
har sålt några så jag har bara 6 kvar zelda:mm donkey kong 64 paper mario banjo kazooie mario golf mario party 3
Jag med. :(Jag vill ha Super Mario Smash Bros. på N64 !
super smash bros till 64 har roliga och klassiska banor.dom valde fel 64 banor till gamecube dom valde dom sämsta banorna istället för dom dom valde så skulle dom valt samus bana marios bana och links bana och morshomkingdoom
Har varje spelare sin egen attack?super smash bros till 64 har roliga och klassiska banor.dom valde fel 64 banor till gamecube dom valde dom sämsta banorna istället för dom dom valde så skulle dom valt samus bana marios bana och links bana och morshomkingdoom
zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två. varför undrade du? vikka har du? ;)
Zelda OoT, Zelda MM, DK64, Diddy Kong Racing, Super mario 64.
Zelda 1 och 2 är inte till N64!
Mario Party... är kul
Är Zelda1 och Zelda2 Oot och Mm?zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två. varför undrade du? vikka har du? ;)
Nej, Zelda 1 och 2 är The Legend of Zelda och The Adventure of Link till NES. Men Zelda_11 menade nog OoT och MM.(Master_Link @ 14/08-2004 10:10:27)zelda ett, zelda två, DK 64, mickey mouse, super mario, mario cart, mario party två. varför undrade du? vikka har du? ;)
Är Zelda1 och Zelda2 Oot och Mm?