Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 sälja knark till 100-150 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 50 st räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 just det så var det tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 POLEPOSITION CLUB: Låt tjejen dansa för dig i 8 minuter. CHERRY POPPERS:Sälj 50 stycken glassar eller knark eller vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Hej Tack för alla era svar!! Men de skulle va jätte snällt om ni bara svarade på en fråga till.. Igår köpte jag "Car Showroom" och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra där. De skulle va jätte snällt om ni svarade!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 om du går ner till garagen. (på baksidan). finns det ett garage på höger sida längst bort som inte öppnas, bredvid porten finns en lapp som det står några bilnamn. Det är meningen att du ska ta alla dem bilarna till det garaget, sen kommer det mera bilar osv. :rambo: och om du vill käna lite extra pengar kan du köra racer loppen som finns på en större tavla bradvid porten också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 är de ett måste att köra loppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 nej, jag gjorde inte det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) jo det har den. gå in till tjejen (första rummet till vänster i korridåren) och låt henne hålla på och strippa i c:a 10 minuter sedan går du ut ur rummet då är uppdraget klart ;) ps.om du behöver en karta på alla hiden pakages, eller rampage eller uniqe stunt bonus, så säg till ;) kan du inte lägga upp länken sidan här???ska nämligen skaffa Vice City så fort jag får pengar. Redigerat 13 Augusti 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 här tycker jag är dem bästa kartorna. Dem ska stämma till 100%. Om du vill ha en anna sida så säg bara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get_a_Life Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ok tack! Men de va ett problem nu ska jag lämna in vispa PIZZA Boy. Men när jag gör de så stänger inte garaget när de få in den. Nej, Den väntar en stund sen stänger den. Sen va de att de strycks inte från listan.. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 VA!!!!!! Stryks den inte från listan :cry: Om du kör uppdrag så kanske det inte går. Men om du inte kör uppdraget, så måste det vara en bug :huh: Jag kan tyvär inte hjälpa dig med det om den inte stryks när du inte kör uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.