Hoppa till innehåll

Hur Populär Är Mac


Zingan

Rekommendera inlägg

man behöver bara ha en firewall så kommer inga virus har aldrig kommit igenom vår fast...............vi har ju också 7 firewalls+3 antivirus program

Jag har bara en hårdvarubrandvägg och inga virusprogram pga att dom är jobbiga. Och dom ända virus jag fått har jag snabbt kunnat tabort genom att köra en gratis online virusskanning på http://housecall.trendmicro.com/ . Så enligt mig behöver man inte ens virusskydd för att datorn ska vara virusfri.

Dock finns ett problem med online virusskanning, om man inte vet hur man tar bort filer i MS-Dos eller startar om datorn i felsäkert läge med MS-Dos (operativsystem: windows xp) kan man få problem. Ibland måste man nämligen starta om datorn i felsäkert läge med MS-Dos(kommandotolken) för att kunna ta bort filer (virus) som inte går att tabort när datorn körs som vanligt. Men för vana Pc användare är det förmodligen inget problem (vad jag vet jalla fall. Men jag vet väll inte hur igentligen hur bra vana pc användare nuförtiden. jag vet t.ex inte hur många här som vet vad jag snackar om lr som fattar det men inte kan göra det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du hittar en MP3 på 60 GB och har Foto funktion, let me know.

 

Jo, jusst därför blir jag förbannad på Pc användare som säger att PC är bättre. Man kan inte gemföra äpplen och apelsiner! Dem smakar olika!! Äpplen är godare i paj, Appelsiner är godare som juice. De två frukterna går inte att jämföra....

 

Jag känner att jag upprept mig själv 3000 ggr i liknande trådar....

Jag tycker äppeljuice e godare :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...