Arako Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag har klarat det minst 6 gånger. kanske 7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hur kommer man till kapitel7. Klarat kapitel6 och är tillbaka i toadtown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Vad var kappitell 6 nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Vad var kappitell 6 nu? Det var den där Yoshi ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Kapitel 7 är det vid Chrystal Palace. Du ska gå och prata med Merlon i Toad Town så berättar han vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 du ska ner i tunnlarna eller kloakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 1. Vem är merlon? 2. Kommer man dit via kloakerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 1.han med kristallkulan 2. där vid den gröna tunnelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Man måste först gå till Merlon (han med kristallkulan) för att träffa en person där. Sen ska man till Toad town tunnels, alltså det gröna röret amn går ner i. Jag tor att man ska ner i hålet i golvet i det första rummet man kommer ner i, sen åka med Sushie över vattnet och så vidare. Det är ett ställe med osynliga block som man ska hitta för att kunna ta sig över till en blå dörr som man tidigare inte kunnat gå in i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 oh man möter blooper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag ligger i Yoshi stället och letar efter dom försvunna Yoshi barnen.. Har fått Sushie men jag bara undrar vem Blooper är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) Jag ligger i Yoshi stället och letar efter dom försvunna Yoshi barnen.. Har fått Sushie men jag bara undrar vem Blooper är? Blooper? Han är en bläckfiskboss.Är det det röret i samma ruta var merlon är? Redigerat 29 Augusti 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg