Hoppa till innehåll

Paper Mario


Brawler

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SSBM Fighter du vet på Spökvärlden (jag ligger där nu) jag har fått en ny medhjälpare Lady Bow och jag ska klara Den där bossen som käkar dom vita spökena(han heter nånting Tubba Bubba) och det skadar inget liv där jag slår han och det sägs att han har en känslig del på sej,det verkar va där hans plåster e på magen,men det finns en sko i ett rum som jag måste få tag i för att döda han (tror jag) skon är på en slags säng/bord som man måste studsa upp för att nå men när jag studsar på en sak sitter jag i taket sen ramlar jag ner igen hur ska jag få skon?

ska man på nåt sätt gå på händerna på taket? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte heller tagit den saken men när han är där och går så går du bara förbi hanom och går till den stora dörren och så går du lite då kommer man till hans sovrum öppna skistan och stick till kvarnen med den låsta dörren sen går du i gångarna där så möter du ett rött hjärta av eld han har 40 liv när du har dödat han så möter du tubba blubba och då går det och döda han

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:unsure: NU måste jag ha hjälp asså,jag har kommit till Kapitel 4 i Spelet med Shy Guy's

och kommit till Toy Boxen eller va det heter där alla shy guy's är,jag har dödat alla shy guy's på vänster och höger sida på det där stället när man kommer till Toy Box stället inklusive den svarta Shy Guy framför en kista och jag har fått allt också men nu vet jag inte vad jag ska göra? Och det finns en slags tåg station där också men det finns inget tåg säger dom som jobbar där sen visar jag dom Toy Train men dom bryr sej inte dom säger bara att man inte kan åka tåg med en leksak ? vad ska jag göra nu då????? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fixat ett tåg till Toy Boxen så nu kan jag åka till nåra stationer men det va min syrra som spela så jag vet inte vart jag ligger men hon sa att hon hade hittat

den där Stekpannan som man ger till tanten som lagar mat till mario när han ger henne nåt..men vad ska man göra med den feta shy guy'en som e hungrig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...