Gäst 0012 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 typist den kommer inte i oktober dem har ändrar det är inte bestämt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Skulle inte denna tråd handla om Half Life 2 och inte CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Joo men cs är ju hl såååå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Bara samma utvecklare dumbom. Hört att Hl2 kommer i November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Aha!! men samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sockervove Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 har non här diablo 2???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 varför frågar du just i den här tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 diablo hör inte till ämnet just nu sockervove... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 har non här diablo 2???? Du har startat en onödig tråd här i pc forumet och du frågar om nån har diablo 2 och sen frågar du det här också <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Kommer man att behöva ha Steam för å spela hl2 när d kommer? Tyckte jag läste om ngt sådant förut, men minns inte vart jag såg det, så därmed kan jag ej vara säker om jag läste rätt B) jag skulle gissa att man bara behöver använda steam om man ska spela HL2 och CS på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.