åsvald Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ja undrar va blir tå gånker otta? Vi ha de til upgift imorn, vår sola böjar tidikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 en tå gånger åtta=8 tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) men åhhh 2 gånger åtta lika med 16 lätt och jag vill veta hur gammal du e du kan inte svaret och du stavade inte ordenkligt jag fattade inte först Redigerat 12 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Önskar jag också hade sånna läxor. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hehe, jag tycker det är roligt med riktigt lååånga uppgifter. Löste en ekvation i alla steg en gång, det tog upp en halv A-4-sida. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag gillar dom där man ska komma på hur man ska göra talet sedan tar man sin trogna räknare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Uch o fy gillar inte några sorters uppgifter... inte i matte jallafall men historia e skit kul intersse falggan i topp... den italienske vicekungen av etiopienn hade under andra värdls kriget en beretta 9 millimeter med elfenben på hnadtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åsvald Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tack för hjälpen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.