GoldenMew Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Hehe, jag visste inte att mitt fuska.se användarnamn fortfarande fanns kvar ;) Men iaf man kan inte få sonic, tails eller toad. Inte i den japanska heller. Och det finns ingen deluxeversion. Nu när vi fått det utrett: vad är ert rekord på homerun? =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ja jag vet jag har tillomed kollat i ssbm offeciala verson om japanska det finns inte min kompis han är kines han har japanska versonen och man kan inte få nån sonic tails eller toad vad skulle dem kunna göra för attacker.men ända beviset om att dem finns måste man få bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Såna där bilder är rätt enkla att fejka med rätt program ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mm,Tycker fusk.se borde skaffa ''fusktestare'',innan dom lägger ut nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ca 113 tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Själv är jag nästan uppe i 500 :) Fast jag vet några som kan slå mycket längre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 mitt är497m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Själv så har jag bara lyckats få upp till 475 feet med IceClimbers.... Och 433 med Jigglypuff... Och Bowser har jag fått 401 feet med... Och sedan så var det en till över 400, men kommer ej ihåg den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Jag har för mig att det var Dr. Mario eller Ganondorf... Vem har mest i erat vs.record och hur mycket har den..?? Råkade göra dubbelinlägg... Redigerat 22 Augusti 2004 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag slog 401 meter med Roy och med knepet alla säger: 3 grr upp sen ladda B jag känner mig rätt ynklig när jag ser era resultat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har slåttv 408 med Bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Climbers kan man slå långt med! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg