gokou Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Nån som vet när World of Warcraft kommer ut??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Typ i sommar men <_< , det är ju nästan höst! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Tror att det kommer i November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 om ni brukar köpa PCGamer så stog det att det skulle nog komme i höst.. oktober tippar jag på! nån som ska köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 det står på deras hem sida att det släps 2005 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 bu buuuuububububbubuuuuuuuuuuuuuuu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 bu buuuuububububbubuuuuuuuuuuuuuuu :( dubbelposta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 dit var ju väldigt värt pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad jag har hört så börjar snart "closed beta" bara för dom som har subscribe lr nåt sånt.. sedan blir det nog Open Beta asså alla kan prov spela det tills spelet släpps i butikerna... först kommer nog USA open beta sedan kommer nog Europe Open Beta :) hoppas detta hjälpte lite :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad jag har hört så börjar snart "closed beta" bara för dom som har subscribe lr nåt sånt.. sedan blir det nog Open Beta asså alla kan prov spela det tills spelet släpps i butikerna... först kommer nog USA open beta sedan kommer nog Europe Open Beta :) hoppas detta hjälpte lite :gitarr:Det har ju funnits en amerikansk stängd beta ganska länge nu och snart kommer den europeiska (jag har anmält mig :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 länktar så för jag ville vara magi noåt sådär heter gubben jag vill spela med allså den kllasen. har ni varit på deras svenska sida? www.worldofwarcraft.se när det släps så glöm inte att köpa Collector's Edition"-box :) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 var anmäler man sig? till beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.