Gäst anubis Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 alla manga fanns har riktigt tur för ni har kommit till ett ställe där det dinns 2 superbra forum om blandannat manga! manga master, anime/manga the way to live är en skit bra forum för alla manga fanns! och så har vi ädelstenen en skön sida som alla som gillar all-sort-av-manga. pm:a mej om ni vill vara med i ädelstenen och manga master om ni vill vara med i anime/manga säg att det var jag som tipsade! :) . Citera
Laithean Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Snygg avatar! Jag ritar manga(stilen) går vaftiskt lite bra men jag är inte såvärst intresserad av forumen.... Citera
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Min bild är ju inte ett så bra exempel eftersom jag har ändrat min stil under sommaren och att min pappas scanner inte är så gullig som den själv tror. Men håller mycket på att rita. Kanske ska ta mig en visit där... om jag hittar dit... Guide någon? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.