finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Nu är vi 9.000.000 pers i Sverige! Stängde på tv och såg ett barn som var barn nummer 9.000.000. Coolt dte skäns...eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Nu är vi 9.000.000 pers i Sverige! Stängde på tv och såg ett barn som var barn nummer 9.000.000. Coolt dte skäns...eller inte? ganska coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ja!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 "bara" 23 år till nästa streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Inte så farligt, jag kanske är med och gör barn nummer 10.000.000 ;) Eller min kompis lillebror (13+23=36, försent) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Försent? Min pappa var 48 när han "gjorde" mig... Appropå det... Han lärde sig på sin tid i skolan att det fanns ca: 7 milj pers i Sverige. Vad tider förändras... och bostadsbristen ökar... :( Redigerat 12 Augusti 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är säkert 50% av alla som kommit under dessa år är säkert utlänningar och invandrare, samt tar med sig släktingar och barn och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Mindre än var 9:e svensk medborgare verkade vara utlänning (invandrare) om jag inte minns helt fel. Sökte på SCB:s hemsida utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Mindre än var 9:e svensk medborgare verkade vara utlänning (invandrare) om jag inte minns helt fel. Sökte på SCB:s hemsida utan resultat. oj. c:a 1000000 av sveriges befolkning är alltså invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Vart finns Norrland då? Det där ser jag som rasistiskt uttalande. Bara så du vet. Lär ni er inget i skolorna? Sörlänningar verkar inte alltid helt smarta. Snacka inte "kallt" förrän du besökt Norra Norrland (Lappland, Norrbotten) Är du rasist kanske? Norrland är en del av Sverige. Även om vissa tror att det är ett eget land eller tillhör Finland. (Sörlänningar) Vi brukar snacka om er sörlänningar som tror att det är ett annat land. Så verkar ni faktiskt tänka. (vissa av er) Det är uttal som det som jör mig riktigt förbannad. Varför gör vi då inte ett eget land av Norrland? Lär er saker för f*n. Jag blir förbannad av det. Jag sitter och trycker ihop huvet av ilska. Kan ni sörlänningar ärligt tro att Norrland är ett annat land? Tror ni det är ni jävligt korkade. Jag går nog bort och andas en stund. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (# 21 @ 12/08-2004 22:31:55) Hmmm.... Kan vara så... Sen har vi massor med Turister som bestämmer sig för att bo här... I det kalla... karga... slätterna av de tre förenta kronorna Svealand, Västra Götaland och Östra Götaland. Sverige! Vart finns Norrland då? Det där ser jag som rasistiskt uttalande. Bara så du vet. Lär ni er inget i skolorna? Sörlänningar verkar inte alltid helt smarta. Snacka inte "kallt" förrän du besökt Norra Norrland (Lappland, Norrbotten) Är du rasist kanske? Norrland är en del av Sverige. Även om vissa tror att det är ett eget land eller tillhör Finland. (Sörlänningar) Vi brukar snacka om er sörlänningar som tror att det är ett annat land. Så verkar ni faktiskt tänka. (vissa av er) Det är uttal som det som jör mig riktigt förbannad. Varför gör vi då inte ett eget land av Norrland? Lär er saker för f*n. Jag blir förbannad av det. Jag sitter och trycker ihop huvet av ilska. Kan ni sörlänningar ärligt tro att Norrland är ett annat land? Tror ni det är ni jävligt korkade. Jag går nog bort och andas en stund. :angry: bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.