Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det är något som ALLA borde veta. Jag vägrar ge upp förrän ALLA kan det. Jag blir rejält sur när folk inte kan det. Detta kan jag faktiskt hålla med dig om, man borde ju veta att det tillhör sverige. Men bara för det behöver man inte gå på alla och tror att skolerna har något med detta att göra. Det är isånnafall lärarnas fel om dem inte kan förklara ordentligt och istället fokusera sig på andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Håller med #21 till 100%! ett tips för ni som inte fattar vad norrland är be eran morsa eller farsa och åk upp till norrland och se själva det är svenska skyltar dom pratar svenska! Vad är det för fel med dom som bor i norrland dom är helt Okej till och med trevligare en 08or som bara snackar om sina fina bilar och sina villor i danderyd ! Fy fASEN skärp er som inte fattar vad norrland är :angry: föresten No fear du är äldre en mig och du kan inte ens stava till flest! :blink: Redigerat 13 Augusti 2004 av PS2** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 föresten No fear du är äldre en mig och du kan inte ens stava till flest! :blink: vad har det med saken att göra??? Ja jag åker upp till min morbror som bor i Norrland lite då coh då ... mamma föddes där och så... hur kan man tro att det är ett annat land eller nåt?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Ja !!! gissa vet ja! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Gryymt 9.000.000 pers i sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) [borta] Sorry för dubbel inlägg Redigerat 13 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) fattar vad norrland är be eran morsa eller farsa och åk upp till norrland och se själva det är svenska skyltar dom pratar svenska! Vad är det för fel med dom som bor i norrland dom är helt Okej till och med trevligare en 08or som bara snackar om sina fina bilar och sina villor i danderyd ! Fy fASEN skärp er som inte fattar vad norrland är Då kan väll du ta och stava Norrland rätt då. Om du är så himmla petnoga :angry: Redigerat 13 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Vafan har detta med att vi är 9.000.000 pers i Sverige? Träffas nånstans och skrik ut på varandra istl... <_< småbarn... Såg på en tidning i Konsum att barn 9milj heter Mattias, härligt att 9milj är en Kille ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Att den nio miljonte är en kille,, är det väl ingen fel....på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Att den nio miljonte är en kille,, är det väl ingen fel....på?? Ingen vet säkert. <_< Tidningarna har utsett sina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Mamma och pappa säger att det kom en utlänk familj med ett barn som var 9.000.000 fast i tidnigen så står det att det är någon ljus svensk som hette jakop vem tror man på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Alla tidningar ger ut sin egen # 9000000. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.